Klik untuk murah rezeki !!

Saturday, February 13, 2010

:: Kenapa perlu memilih Programme Score A ? ::

1) Produk.




Produk pendidikan iaitu silibus pembelajaran dari Darjah 1 sehingga Tingkatan 5 dan mengikut Silibus yang sama seperti di Sekolah. Produk Score A merupakan produk keperluan dan berkualiti yang boleh didapati dengan harga yang murah. Antara kelebihan lain produk Score A tidak mempunyai persaingan dan produk ini juga tidak bermusim kerana setiap tahun akan ada pelajar yang memasuki alam persekolahan.


2) Potensi Pasaran.


Terdapat lebih kurang 5.5 juta pelajar dari darjah satu sehingga tingkatan 3 dan lebih kurang ada 1.5 juta pelajar ditingkatan 4 dan 5. Dan setiap tahun tidak kurang dari 1 juta pelajar baru akan memasuki darjah 1. So anda boleh lihat potensi pasaran untuk memasarkan produk ini tidak terhad dan tidak bermusim malah ianya tidak akan mudah tepu dan berjangka panjang.


3) Prasarana


Anda boleh gunakan produk ini 24jam selagi mana ianya boleh diekses melalui internet. Malah sebagai usahawan Score A anda akan mempunyai sebuah office maya yang dipanggil K-Office untuk anda memantau perjalanan perniagaan anda (e-dagang). Program Score A ini diasaskan oleh Kenshido International Sdn Bhd yang sudah 10 tahun berada didalam pasaran sejak tahun 1999 lagi. Pada tahun 2006 mula memasarkan produk score A melalui sistem Networking jika masuk tahun ini baru mencecah 3 tahun.


4) Pelan Pemasaran.


Menggunakan sistem Hybrid dimana anda boleh menjana pendapatan secara mingguan dan bulanan. Malah pay out adalah tertinggi sehingga 83% kerana kos overhead produk yang sangat rendah. Baru baru ini pihak Syarikat telah melantik Panel Syariah untuk memantau perjalanan sistem ini dan ini merupakan yang pertama bagi company MLM.


5) Pengiktirafan


8 menteri telah mengiktiraf dan melancarkan portal Score A ini.


6) Prinsip Syarikat


Menyokong aspirasi kerajaan untuk mengwujudkan satu rumah satu komputer. Tambahan pada 2010 kebanyakan sekolah di Malaysia akan mengguna pakai konsep Sekolah Bestari 100%.




Jika anda menyertai usahawan score A juga anda bertuah kerana saya bernaung dibawah kumpulan ZRB Millionare Club dimana kekuatan kumpulan ini adalah gerakan berkumpulan dan latihan yang diberikan mampu menjana pendapatan sekurang kurangnya 5 angka sebulan. Apa yang diperlukan komitment anda saja.




Hubungi kami di talian 013 3621852.tq

No comments:

Post a Comment